27208437_60.jpg


COLDPLAY / THE VERVE
SPIRITUALIZED

and more...!!


って小出しにしすぎだろっ!第2弾発表でこの3組。しかもUK-!USのほうが気になるの・・・あたい。とりあえず、今年のヘッドライナーはCOLDPLAYとTHE VERVE!COLDPLAYは好きだけど、フェスー!どかーん!って感じじゃないからなんだかぁ・・・と思ったけど、夜だし外だし気持ち良いかもね!「YELLOW」大合唱とかむしろ泣いちゃうかもね!笑

YELLOW / COLDPLAY

久しぶりに聴いてみた。ダメだ、合唱しなくても泣ける。笑 泣けるじゃないか!人によって捉え方は色々だと思うけど、あたしは、若くて真っ直ぐでコワイくらいに純粋な、なんて美しい曲なんだろうと思います。このPVもとても好きだ。クリス若けぇ!!笑

追記に歌詞を載せてみる。
Look at the stars / Look how they shine for you
And everything you do / Yeah, they were all yellow
I came along / I wrote a song for you
And all the things you do / And it was called yellow
So then I took my turn / Oh what a thing to have done
And it was all yellow

Your skin
Oh yeah, your skin and bones / Turn into something beautiful
You know, you know I love you so / You know I love you so

I swam across / I jumped across for you
Oh what a thing to do / Cos you were all yellow
I drew a line / I drew a line for you
Oh what a thing to do / And it was all yellow

Your skin
Oh yeah your skin and bones / Turn into something beautiful
And you know for you
I'd bleed myself dry for you / I'd bleed myself dry

It's true, look how they shine for you
Look how they shine for you / Look how they shine for
Look how they shine for you / Look how they shine for you
Look how they shine

Look at the stars / Look how they shine for you
And all the things that you do

-----------------------------------------------------

星を見て 輝いてる 君のために そして君も 全てが輝いてた
ここへ来た 曲を書いたんだ 君のすべてについて ”Yellow”って曲を
僕はといえば... いろんなことをしたよ 全てが輝いてた
君の肌、その肌とからだが 美しい何かに変わる
知ってる? 君をとても愛していることを
知ってるだろう? 僕は君をとても愛してるんだ

泳ぎ渡った どんなものも飛び越えてった 君のもとへ
そんな大それたことも 君がとても輝いてたから
線を描いた 一本の線を 君のために そんな小さなこともさ
すべてが輝いてた
君の肌、その肌とからだが 美しい何かに変わる
知ってるだろう? 君のためなら
どんなことでも出来るんだ どんな犠牲を払ってもかまわないんだ

本当さ あの輝く星を見て 君のために輝いてる
そして君もすべて 黄色く輝いてる

Comment

管理人にのみ表示する


Track Back
TB*URL

Copyright © beginner*. all rights reserved.
Template by nicola*

